23.8.2019

Druhy cvičení

TRX – Cvičení vhodné pro každého. Zátěž si upravujete podle sebe,
během hodiny maximálně procvičíte každý sval na těle(LEKTORKA KLÁRA P.).

KRUHOVÝ TRÉNINK – Posilovací cvičení na stanovištích. Cvičíme s vlastní váhou těla a pomůckami pro docílení maximálního efektu na posílení
celého těla(LEKTORKA MÍŠA B. / KLÁRA P.).

FITMAMI BABY – MIMINKA – cvičení pro miminka od 3 měsíců. cvičení zaměřené na rozvoj psychomotoriky, socializace a celkový pohybový rozvoj dětí.(LEKTORKA KLÁRA P. / MÍŠA B. / KÁŤA)

TRX FOR YOGA – Jógové pozice aplikované na TRX. Klidnější a relaxační hudba, silové výdrže, důraz na správné dýchání a kontrolu nad svým
tělem. Vhodné pro všechny.(LEKTORKA KLÁRA P.)

CVIČENÍ PRO MAMINKY S DĚTMI – Určené pro maminky, které si rády zacvičí se svými dětmi a zapojí je tak do tréninku. Ukážeme vám cviky, které vám pomohou vytvarovat tělo a ještě k tomu zabaví vaše děti. (LEKTORKA MÍŠA B.)

FITMAMI BABY – BATOLATA – cvičení pro batolata od 6 měsíců do začátku chůze. cvičení zaměřené na rozvoj psychomotoriky, socializace a celkový pohybový rozvoj dětí.(LEKTORKA KLÁRA P. / MÍŠA B. / KÁŤA)

FITMAMI BABY – CHODÍCÍ DĚTI – vhodné pro chodící děti. cvičení zaměřené na rozvoj psychomotoriky, socializace a celkový pohybový rozvoj dětí. (LEKTORKA KLÁRA P. / MÍŠA B. / KÁŤA)

HODINY POHYBOVÝCH HER A CVIČENÍ – Hodiny jsou zaměřené všeobecně na rozvoj pohybové gramotnosti a obratnosti dětí formou her, soutěží a zábavy s možností využití speciálních pomůcek a naučit se základům různých druhů sportů.(LEKTOR PETR HAVLÍK)